Add to Google

Cum sa slabesti repede

De la Cum Faci Sa?

Add to GoogleImprima articolul

Introducere

Vrei sa pierzi repede din greutate ca sa arati bine la mare sau pentru reuniunea de liceu? Desii exista multe tehnici ce pot fi aplicate ca sa scapi de kilogramele in plus, pierderea in greutate prea rapida, precum orice modifice brusca a corpului tau, poate fi periculoasa pentru sanatate. Dietele la moda, pastilele de slabit si postul pot provoca o scadere rapida a masei corporale, insa aceste metode pot provoca dezechilibre de sanatate, pierderi musculare, caderea parului precum si lezarea inimii si a altor organe vitale. Cea mai buna solutie? Nu spera la un miracol peste noapte. Aplica urmatorii pasi si pierde din greutate rapid, sanatos si sustenabil.

Pasi

'1'Ai incredere in tine. Ar trebuii sa stii exact ce te motiveaza sa slabesti. Acest lucru te va ajuta mult in eforturile tale.
'2'Stabileste-ti obiective realizabile. Daca tintesti pentru o reducere a greutatii ce nu este realizabila te vei demoraliza foarte repede. Stabileste-ti o limita de timp pentru obiectivul tau. Decide-te inainte cate kilograme vrei sa pierzi si in cat timp. Daca aceste lucruri sunt stabilite clar, atunci entuziasmul tau va ramane tot parcursul procesului.
'3'Afla cate calorii consumi intr-o zi. Pierderea in greutate este un proces. Micsoreaza-ti numarul de calorii ingerate fara sa te infometezi. Tine minte sa iti calculezi rata de metabolizare. Pentru a castiga batalia, afla cate calorii arzi intr-o zi.
'4'Mananca doar micul dejun, pranzul si cina. Nu lua gustari cand esti plictisit. Acesta este un obicei prost care duce la obezitate.
  • Pune pe hartie tot ce mananci intr-o zi normala. Tine cu tine un carnetel si scrie ficare gustare, fiecare bautura si continutul fiecarei mese. Exista multe site-uri ce pot fi folosite sa iti ti evidenta caloriilor si sa gasesti retete. Nu uita sa adaugi untul sau zaharul din cafea. Este bine sa mentii monitorizarea pentru cateva zile de lucru si un weekend; cel mai bine este daca o faci o saptamana intreaga.
  • Tine o evidenta a coloriilor. Cand este posibil scrie pe hartie numarul de calorii pe care le are fiecare aliment, atunci cand il consumi. Tine minte ca portia recomandata de servire este de obicei mult mai mica decat portia ta. Cauta pe Internet informatii despre alimente ce nu au scrise datele calorice pe ambalaj. Nu trebuie sa fi 100% exact, iti trebuie doar o estimare a caloriilor consumate. Exista conceptia ca daca iti inmultesti greutatea ta cu 20 afli numarul de calorii necesare pentru mentinerea acelei greutati. Aceasta practica nu se aplica pentru toti. Poti sa iti subestimezi sau supraextimezi cantitatea necesara. Cel mai bine este sa consulti un nutritionist.
'5'Analizeaza lista si decide-te ce alimente doresti sa reduci sau elimini. Scaderea numarului de calorii este usor de facut. De exemplu, capucinoul tau de dimineata poate contine 500 de calorii. Deoarece jumatate de kilogram de grasime este echivalent cu 3.500 de calorii, daca inlocuiesti capucino cu cafea neagra poti slabi jumatate de kilogram pe saptamana. Alte inlocuiri facile includ dressingul pentru salata, dulciurile si untul. Urmareste informatiile nutritionale pentru alimentele ce le consumi, fi foarte atent la cantitatea de grasimi saturate si calorii din zahar. Nu este nevoie sa renunti total la aceste alimente, dar daca reduci cantitatea de grasimi saturate si zaharuri ingurgitate vei slabi mult mai repede.
'6'Cauta alternative pentru alimente nesanatoase identificate. Poti foarte simplu sa reduci cantitatea de sucuri baute sa de maioneza folosita, sau poti sa le inlocuiesti cu alternative sanatoase. Bea apa in loc de sucuri, de exemplu, sau foloseste mustar in loc de maioneza. Versiuni cu putina grasime exista pentru majoritatea alimentelor, multe fiind naturale si gustoase. Inceaca sa mananci sanatos la majoritatea meselor:
  • Alege carne slaba. Puiul si pestele sunt carnuri sarace in grasime, iar unii pesti precum somonul, sardinele si tuna reprezinta surse excelente de antioxidanti si Omega-3, elemente benefice pentru sanatatea ta, deci incearca sa inlocuiesti vita sau porcul cu carnuri mai slabe.
  • Inlocuieste garniturile bogate in calorii cu alternative sanatoase. Multi oameni procura foarte multe calorii din garnituri precum paste, branzeturi si cartofi. Poti sa mananci sanatos si sa slabesti daca le inlocuiesti cu legume proaspete si salate. Salatele deja pregatite din comert nu necesita nici un efort si cand sunt acompaniate cu deressing dietetic sau fara dressing, ele reprezinta un aliment ideal pentru slabit.
  • Incepe ziua corect. Micul tau dejun conpus din mezeluri, oua si branzeturi poate fi inlocuit cu unul ce contine iaurt, cereale bogate in fibre si sarace in zahar sau fructe. Totusi, pentru cei ce urmaresc o dieta saraca in carbohidrati ouale si mezelurile sunt ideele dimineata deoarce nu prea contin aceste elemente. Cel mai important este sa nu cazi in capcana de a sari peste micul dejun. Un mic dejun sanatos iti mareste ritmul de ardere pentru restul zilei si scade sansele aparitie senzatiei de foame inainte de pranz.
'7'Planifica-ti mesele. Cauta retete sanatoase si delicioae pe Internet sau in carti de bucate, si creeaza-ti meniul pentru toata saptamana. Fi sigur ca noul plan reduce cantitatea de calorii asimilate; nu vei slabi daca mananci aceleasi calorii prin alimente diferite. Fa o lista cu ce iti trebuie sa creezi aceste mese si - cu exceptia unor mici gustari - nu te abate de la lista cand esti la cumparaturi. Mesele planificate te ajuta sa iti echilibrezi dieta si reduce tentatia de a intra intr-un fast-food si a face prapad. Tine minte, este mai usor sa respecti lista de cumparaturi atunci cand nu esti infometat la magazin.
'8'Ai grija la marimea portiei. Daca mananci o punca intreaga de prajituri din orez nu vei slabi. Cand mananci chipsuri, nuci sau fructe uscate pune-ti o portie intr-un castronel si apoi pune punga la locul ei. Asa nu vei manca din greseala mai mult decat ai intentionat. Chiar daca faci modificari minore la dieta ta, reducerea marimii portiei va duce automat la scaderea in greutate. Mananca incet si evita sa mananci mai mult decat trebuie. Te vei satura cu o portie mai mica.
'9'Mananca snacks-uri sanatoase. Chiar daca vrei sa mananci sanatos asta nu inseamna ca nu poti sa mananci gustari. Din contra, s-a demostrat ca daca mananci mai putin si mai des poti sa slabesti mai repede decat daca mananci trei mese principale pe zi. Alege gustari ce sunt sarace in calorii si grasimi dar bogate in fibre precum fruncte uscate, nuci, orez, morocvi, rosii etc. Vegetalele sunt in general foarte sarace in calorii, bogate in fibre si pline de arome si nutrienti. Evita cartofii si incearca sa le mananci simple fara sosuri si dressinguri. Fructele deasemenea reprezinta o gustare ideala. Fructele contin fibre mai solubile decat cele din vegetale, rezulant intr-o absorbie mai lenta a carbohidratilor de catre organism. Asa nivelul tau energetic va ramane costant pe toate durata zilei. Sucurile de fructe nu au acest efect. Ai nevoie de fibrele din frunctul intreg. Ai grija cu fructele uscate, deoarce fara apa din compozita lor, tinzi sa mananci cantitati mai mari si deasemenea cand sunt uscate densitatea calorica creste. Cand consumi alimente uscate este bine sa consumi multe lichide.
'10'Consuma mai multe fibre. Exista multe mituri despre fibre dar dovezile stiintifice arata ca acestea au un rol benefic in cadrul unei diete. Fibrele mentin o cantitate ideala de apa in intestine, fac ca digestia sa fie mult mai eficienta. O alimentatie bogata in fibre te va ajuta sa te simti mult mai suplu in cateva zile. Exista deasemenea dovezi ca fibrele ajuta la prevenirea atacurilor de cord si cerebrale, alineaza efectele diabetului si ajuta intr-o cura de slabit.
'11'Bea multa apa. Apa este esentiala pentru sanatate si multi oameni pur si simplu nu consuma destula. In plus, daca devii deshidratat cronic, corpul va retine apa in cele mai ciudate locuri, deci daca te asiguri ca te hidratezi cat este necesar, vei observa ce incepi devii din ce in ce mai suplu doar in cateva zile. Tine minte, cu cat faci mai multe exercitii, cu atat ai nevoie de mai multa apa. Bea un pahar de apa inainte de fiecare masa; iti va ajuta digestia si va usura stabilirea senzatiei de saturatie. In combinatie cu mancatul incet, vei putea sa te opresti din mancat cat se simti satul, nu cand deja ai mancat prea mult (daca mananci repede poti sa iti umpli stomacul dar tot vei simti foamea).
'12'Scrite-ti obiectivele pe biletele ce se pot lipii si aseaza-le peste tot in casa. Acestea iti vor reaminti constant de planul tau si te vor inspira sa il respecti.
'13'Fa sport. Tine minte, poti sa slabesti fie mancand mai putine calorii fie arzand mai multe calorii. Orice strategie sanatoasa trebuie sa includa ambele aspecte, dar daca vrei sa slabesti repede, miscarea este esentiala.
  • Fa exercitii usoare de aerobic. Acestea includ mersul rapid, ciclismul sau innotul. Pe langa caloriile arse inima ta poate beneficia mult. Innotul este excelent mai ales daca esti supraponderal sau ai incheieturi delicate, deoarece poti arde la fel de multe calorii ca in timpul alergatuilui, insa cu un impact neglijabil asupra incheieturilor. Incearca sa faci cel putin 30 - 40 de minute de aerobic de trei, patru ori pe saptamana.
  • Trage de greutati. Exercitiile de rezistenta, cu greutati, pot ajuta ambele sexe sa ramana suple punand muschi si ridicand metabolismul. Adevarul este ca poti sa faci ore intregi de exercitii aerobice si nu ve slabi mult deoarece metabolismul scade la nivelul normal dupa incheierea exercitiului. Daca pui muschi, metabolismul creste si atunci cand stai degeaba, deoarece muschii necesita multe calorii sa fie mentinuti. Studiile au aratat ca exercitii regulate cu greutati pot ridica nivelul metabolismului cu 15%.
'14'Odihneste-te bine. Este bine sa faci o pauza de o 1-2 zile intre sesiunile de antrenament pentru aceiasi muschi si ia 1-2 zile liber de la exercitii pe saptamana. Deasemenea trebuie sa dormi cat este necesar deoarece lipsa somnului dauneza pierderii in greutate.
'15'Fi realist. Nu te astepta la un miracol. Slabitul sanatos se poate intampla destul de repede, dar trebuie sa fi rabdator. Fi sigur ca greutatea pentru care tintesti este una normala pentru tine si tine minte ca kg de muschi acumulati ajuta la arderea grasimilor. Scopul tau trebuie sa fie un corp sanatos, nu un numar de kilograme.
'16'Fa ajustari. Un program de slabit reusit ce se bazeaza pe reducerea caloriilor consumate si sporirea exercitiilor fizice poate fi modificat pentru a facilita mentinerea greutatii ideale. Spre deosebire de dietele conventionale, aceasta metoda este sustenabila; este o schimbare a stilului de viata. Usor modifica-ti deieta pentru a marii numarul de antrenamente. Daca mai pui in greutate vrei ca aceasta sa se intample datorita muschilor nu a grasimii.
  • In loc sa te gandesti ca vrei sa slabesti un numar anume de kg, vizualizeaza-te la o anumita greutate. Daca ai 90 de kg si vrei sa slabesti 10 kilograme, vizualizeaza-te la 80 de kg.
'17'Ai incredere in tine. Trebuie sa ai incredere in tine! Daca vrei sa iti schimbi regimul alimentar si sti ca asta te va ajuta sa traiesti mai sanatos, atunci tot ce iti trebuie este incredere in sine. In caz contrar, tentatia de a trisa iti va ingreuna efortul si nu te vei simti bine cand vei pierde din greutate. Evita tentatiile precum ciocolata, inghetata si prajiturile. Pot fi delicioase, dar nu uita ca le poti inlocui cu alimente gustoase care nu sunt nesanatoase. Trebuie intodeauna sa te incurajezi sa realizezi obiectivele care ti le-ai propus. Invata sa iti evaluezi obiectivele corect si obiectiv. Daca nu reusesti sa iti atingi pragul stabilit pentru saptamana respectiva, afla ce s-a intamplat. Ai ratat cumva o sedinta de antrenament? Ai mancat in vreo zi de la fast-food? Dupa acest proces, fi optimist in saptamana ce urmeaza si respecta-ti planul.
'18'Fi constant, disciplinat si invata sa te auto-motivezi. Ca sa slabesti eficient, trebuie sa iti respecti cu mare strictele planul pus la punct. Cand te gandesti sa renunti, imagineaza-ti cum va fi dupa ce vei atinge greutatea propusa.
'19'Dupa ce ti-ai atins obiectivul de greutate trebuie sa te mentii. Trebuie sa pui la punct un mod de viata sanatos pentru tine. Fi sigur ca nu te intorci la vechile obiceiuri.

Sfaturi

'o'Cel mai bine este sa bei sucul atunci cand este proaspat preparat deoarece cu cat este mai vechi cu atat isi pierde din valoarea nutritionala. Poti sa stochezi sucul intr-un borcan inchis etans si umplut pana sus. Trebuie sa fie cat mai putin aer in borcan deoarece oxigenul are propietati corozive si distruge sucul in timp. Inveleste borcanul in folie de aluminiu pentru a-l protejea de lumina. Lumina este deasemenea daunaeaza calitatii sucului.
'o'Motivatia este esentiala cand incerci sa pierzi in greutate. Daca nu esti motivat te vei lasa batut mult mai usor. Daca vrei sa iti pastrezi concentrarea cea mai buna strategie este sa cumperi o carte despre slabit si sa o ti tot timpul la tine. Procedand asa iti vei aduce aminte de obiectivele tale oriunde ai fi. Exista multe carti despre scaderea in greutate. Doar alege una si esti gata de treaba.
'o'Din motive de sanatate, mai ales daca ai de gand sa faci modificari majore alimentatiei tale, incepe cu o dieta bazata pe vegetale, fructe, proteine, portii mici de terci, peste, oua si carne. Incepe de aici.
'o'Stabileste de ce vrei sa slabesti. Pentru a avea succes in aproape orice trebuie sa fi foarte bine motivat si sa nu-ti pierde obiectivele din vedere. Pierderea in greutate doar de dragul vanitatii si a modei este de obicei mai putin benefic decat slabitul pentru imbunatatirea sanatatii. Pe langa sport, trebuie sa te bazezi si pe o dieta sanatoase care sa iti asigura o atitudine optimista pe tot parcursul zilei.
'o'Este indicat sa iti faci analizele inainte sa iti incepi noul stil de viata. Unii oameni poate nu nu au nevoie sa piarda asa de mult in greutate ci doar sa isi micsoreze nivelul de zaharuri din sange. Poti sa verifici si pentru deficiente de vitamine si minerale.
'o'Scopul este sa pierzi grasime, nu greutate in general. Daca faci exercitii cu greutati in cadrul regimului tai, ceea ce este foarte indicat, vei observa o crestere in greutate inital - nu iti face griji. Probabil ca ai pierdut grasime si ai castigat muschi, tesut ce este mult mai dens si greu decat cel adipos.
  • Un indice mai bun decat greutate este procetul de grasime corporala. Daca nu ai acces la aparate dedicate de masura poti sa observi cum vin hainele si silueta ta in general. Totusi este indicat ca macar o data pe luna sa iti masori indicele de grasime corporala. La barbati trebuie sa fie intre 15%-25%, dar nu mai putin de 4%; la femei 20%-30%, dar nu mai putin de 15%. Femeile au un indice mai mare datoritelor cerintelor sarcinii si menstruatiei.
  • In general, cu o combinatie de dieta pentru reducerea caloriilor consumate si crestere a activitatii, vrei sa reduci si arzi o cantitate constanta de calorii pe zi, rezultant intr-o pierdere neta de calorii ce va forta corpul tau sa consume din rezervele de grasime. Cat de multe exercitii trebuie sa faci depinde de alimentatia ta, cat de repede vrei sa slabesti si cat muschi pui pe tine. 1/2 de kilogram de grasime echivaleaza cu 3500 de calorii. Barbatii pot slabi, sanatos, in jur de 1 kilogram pe saptamana, iar femeile 1/2 de kilogram pe sapatamana. Daca dai jos mai mult de atat atunci foarte probabil pierzi mai mult muschi decat grasime.
'o'Cu privire la greutati, barbatii si femeile difera foarte mult. Femeile nu trebuie sa isi fac griji, deoarece indiferent de numarul de antrenamente nu vor ajunge, natural, niciodata asa de musculoase precum barbatii; femeile nu au cantitatea necesara de testosteron in corp. Femeile body-builder fie consuma steroizi fie se antreneaza 2-3 ore pe zi. Incepatorii, indiferent de sex ar trebuii sa inceapa cu 3 seturi de 8-12 repetari, si este indicat sa folosesc greutati cat mai grele dar care le permit sa isi pastreze postura corecta in timpul exercitiilor. Cumpara o carte dedicata sau cauta un site respectabil si studiaza tipurile de exercitii. O pregatire si informare buna poate preveni multe accidentari.
'o'Indiferent ce zic revistele, slabitul local este un mit! Cand corpul tau consuma grasimi, consuma din toate regiunile corpului, chiar daca tot ce faci sunt genoflexiuni. Indiferent de numarul de genoflexiuni, nu vei scapa niciodata de burta fara exercitii de aerobic si o dieta. Patratelele la abdomen nu apar din cauza ca faci milioane de abdomene ci datorita indicelui scazut de grasime corporala.
'o'Zaharul se poate deghiza in multe forme. Studiaza tabelele alimentare: fructoza, glucoza si sirop toate sunt zaharuri. Evita zaharul, mai ales cel rafinat.
'o'Tine minte ca corpul tau are nevoie de conbustibil. Numai cu o combinatie sanatoase de alimente variate poti sa satisfaci aceasta nevoie.
'o'Nu te tortura. Este permis sa mananci din cand in cand mancarurile care iti fac pofta.
'o'In ciudata credintei populare nu este o mare tragedie daca mananci dupa 6 seara. O cina rezonabila compusa din alimente bogate in proteine dupa o sesiune de antrenament iti poate asigura nutrientii necesari si te va pregati pentru o noua zi. Daca ti se face foame inainte de culcare, poti sa consumi un castron de cereale bogate in fibre si lapte degresat. Cheia este sa nu exagerezi!
'o'Consuma cantitatea necesara de vitamine. Desi este bine sa iti procuri nutrientii din alimentatie, multi oameni nu reusesc asa ceva, mai ales daca vor vor sa scada numarul de calorii. Vitaminele si mineralele au un rol esential in mentinerea echilibrului corporal si asigurarea unui nievel de energie optim.
'o'Daca ti se face dor de alimentele tale favorite nu dispera. Nu esti nici un rau daca iti faci de cap o data pe saptamana. Alege o zi a saptamanii cand poti sa mananci cu moderatie tot ce poftesti. Daca ai chef de pizza, alege un local care foloseste ingrediente proaspete. Daca poftesti un hamburger sau o friptura, mai bine este sa le prepari acasa. Mancarea facuta acasa este mult mai sanatoasa decat cea de la fast-food.
'o'Pastreaza cateva calorii pentru aportul de potasiu si proteine dupa ce ai facut sport, vei reduce efectele febrei musculare. Ideal este sa consumi o banana si un nou fiert.
'o'Nu uita sa faci intinderi. Intinderile ajuta la crestera flexibilitatii.
'o'Redu cantitatea de sodiu. Multe alimente contin pana la 30% din cantitatea indicata zilnic de sodiu. Poti sa obti ce ai nevoie printr-o dieta sanatoasa; prea mult sodiu provoaca retinerea apei in organism.
'o'Incearca sa nu sari peste mese sau sesiunile de antrenament.
'o'Pentru a mentine ritmul de pierdere in greutate mananca cat mai variat. Daca nu variezi, corpul se va adapta, vei intra in rutine si te vei plafona.
'o'Poti sa iti reduci aportul caloric mancand incet; creierul tau are nevoie de 20 de minute pentru a da semnalul ca nu iti mai este foame. Daca mananci repede, stomacul se va unfla, dar tot vei simti senzatia de foame, iar caloriile consumate in plus se vor depune ca grasime.

Atentie

'o'Daca fumezi, este foarte indicat sa te lasi inainte sa incepi procesul de slabire. Fumatul este foarte periculos si contine multe chimicale nesanatoase ce pot ingreuna procesul de pierdere in greutate. Cand vei renunta, vei pune cateva kilograme, dar va fi usor sa le dai jos.
'o'Intodeauna consulta un doctor inainte sa faci vreo schimbare in alimentatie. Deasemenea, fa programari regulate la nutritionist.
'o'Nu incerca sa te infometezi. Pe termen scurt, reducerea cantitatii de calorii ingerate pana la un nivel nesanatos iti va incetini metabolismul si va provoca o scadere in greutatea lenta. In acest caz corpul tau nu poate procesa potasiu si atunci cand vei manca te vei ingrasa cu mai mult decat ai slabit in urma procesului. Pe termen lung, infometarea te poate omora. Este bine sa mananci cantitati moderate de alimente sanatoase decat sa nu mananci nimic.
'o'Muschii cantaresc mai mult decat grasimea, deci nu fi surprins daca cantaresti mai mult dar arati mai suplu.
'o'Cand iti incepi sesiunea de antrenament cu greutati, nu te concentra pe un singur muschi sau grup de muschi, deoarece acel muschi se va dezvolda disproportionat fata de restul - in alte cuvinte, daca lucrezi numai bicepsi si nu si tricepsi, bratele tale vor incepe sa arate ridicol.
'o'Un program de lucru serios pune accent deasemenea pe incheieturi si muschii mai mici, acestia putand suferii in urma muschilor mai mari. Cu ajutorul unui antrenor gaseste-ti un program echilibrat de lucru.
'o'Daca ai probleme medicale grave (precum asm, diabet, alergii la diferite proteine sau intoleranta pentru lacotze) consulta un medic inainte sa te apuci de lucru.
'o'Nu lua medicamente daunatoare. Sunt nesanatoase si te pot face sa te ingrasi pe termen lucru.
'o'Analizeaza cu atentie daca ai nevoie de suplimente nutritive. Multi oameni isi pot asigura nutrientii necesari cu ajutorul unei alimentatii echilibrate. De exemplu, consumul execesiv de multivitamine poate duce la supradoza. Majoritatea vitaminelor solubile in apa, precum vitamina C, nu pot fi stocate in corp si vor fi eliminte prin urina. Desii poti consuma mai putin decat este recomandat, asta nu inseamna ca ai vreo deficienta. Indicat este sa consulti un doctor pentru a stabili daca ai nevoie de suplimente nutritive.
'o'Pierderea in greutate rapita poate avea efecte adverse asupra sanatatii. In ciuda titlui, silueta de invidiat, cel mai bine, se obtine incet si cu rabdare. Daca vezi ca slabesti mai mult de 1 Kg pe saptamana, ceva nu este in regula cu programul tau.

Add to GoogleImprima articolul

Articole ce va pot interesa

Cum sa joci biliard (regulament bila 9)
Cum sa joci snooker (regulament snooker)
Cum sa obtii un abdomen in patratele

Va recomandam

Articolul a fost vizualizat de 3997 ori.

Daca ti-a placut, imparte si cu altii:

Ultima modificare a fost facuta la 03 Feb 2011 de catre Kayyo2.

Multumim pentru crearea acestui articol urmatorilor autori:

Adauga articol
Spatiu Publicitar
Articole noi
Cum faci faci un cadou special de ziua femeii
Cum sa conduci sedinte de afaceri constructive
Cum sa pregatesti rapid prajituri delocioase folosind doar doua ingrediente
Ultimile modificari
25.02.2014 15:04
Utlizatorul Daniela tudorache a modificat pagina Cum faci faci un cadou special de ziua femeii.

25.02.2014 15:03
Utlizatorul Daniela tudorache a creeat un nou articol cu numele: Cum faci faci un cadou special de ziua femeii.

25.02.2014 14:53
Utlizatorul Daniela tudorache s-a alaturat comunitatii Cum Faci Sa.

19.01.2014 13:38
Utlizatorul Crinutzacuric s-a alaturat comunitatii Cum Faci Sa.

27.09.2013 09:04
Utlizatorul Samborin rodica s-a alaturat comunitatii Cum Faci Sa.

04.09.2013 16:46
Utlizatorul Abcflori s-a alaturat comunitatii Cum Faci Sa.

27.08.2013 20:34
Utlizatorul Arev s-a alaturat comunitatii Cum Faci Sa.

21.08.2013 16:43
Utlizatorul Costel s-a alaturat comunitatii Cum Faci Sa.

19.08.2013 18:24
Utlizatorul Pricope adrian s-a alaturat comunitatii Cum Faci Sa.

24.07.2013 16:39
Utlizatorul Ramy ramonica s-a alaturat comunitatii Cum Faci Sa.

Urmariti-ne si pe: